برا ادامه چی لازمم؟؟

به کارام فکر میکنم...

به دلیل کارایی که میکنم، چراییشون.

صرفا میدونم یه حفره ای کمبودی هست تو یه قسمت از زندگیم که تعادل یه قسمت دیگه رو از بین برده. یه ورم هواست، یه ورم رو زمین. همین باعث دست و پا زدنم میشه. کار درست رو نمی تونم تشخیص بدم صرفا فقط تکون میخورم...

دوست عزیزم راست میگی اینجا نوشتن باعث سبک شدنه! 

ولی مشکلات پیش روم و کارایی که باید بکنم :

۱. ارتباط بیشتر با همه، خصوصا همونا!

۲. باشگاه باید میرفتم تا الان که تنبلی کردم

۳. پیدا کردنه یه کار حالا نیمه وقت، دورکاری، هر چی

۴. کار کردن رو اعتقاداتم، 

۵. مدیریت زمان داشتن

۶. تصمیم گیری منطقی و به دور از احساسات

۷. مهارت حل مسئله

۸. کنار گذاشتنه لج بازی سیستماتیک توی کارهام -_- 

و موارد از این دست که یادم بیاد بازم بهشون اضافه میکنم....

نظرات 1 + ارسال نظر
نل سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 15:32

من عاشق همونا شدم فقط
چقدر همونا خووووبن

اره اصلا اصل همونان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد