54. بله :/

+می خوام بگم براتون ااز یه اتفاق!

اینم ازون قراره که رفیقم رفته شهرستان، کسی نبود تو آزمایشگاه 

بعد 5 شنبه ظهر حدودای ساعت 3 من رفتم آزمایشگاه تا تست بزنم، از زیر در دیدم چراغ روشنه، پس گفتم حتما یکی دیگه توعه

در زدم برم تو، دیدم قفله

گفتم خب پس حتما رفته و میاد

کلید انداختم و چرخوندم، دیدم باز نمیشه :/

هر چی تلاش میکردم باز نمیشد.

اینم بگم که کلید پشت در باشه قفلش باز نمیشه

اعصابم خورد شده بود، که یکی توعه و درو باز نمی کنه

بعد در زدم و دیدم یه سایه هایی اومدن پشت در :))

صدای پا و اینا هم می اومد خلاصه

هر چی میگم کی تو هستش و اینا کسی ج نمیده

یه خرده واستادم، بعد تازه دوزایم افتاد که بله! دوستان از ما بهترون آوردن و آزمایشگاه هم شده مکان :))))))

خلاصه اینکه رفتم بیرون ساختمون و منتظر موندم اومدن بیرون و رفتم کارمو کردم

بعد چند ساعت رفتم تو اتاق باز، بعد دیدم رفیقم قشننننگ اضطراب داره و چرت و پرت داره میگه :)) 

سوالای عجیب غریب و اینا 


+بعله، بی مکانی هم بد دردیه :))