266. چشمام

+یه چند هفته ای حس میکنم چشمم دوبینیش بدتر شده.

من چشام قوز قرنیه دارن آخه، یه چند سالی بود خداروشکر ثابت مونده بود. حتی بهمن ماه هم رفتم پیش دکترم گفت دیگه لازم نیست هر سال بیایی و میتونی 2 سال یه بار بیایی.

ولی الان حس میکنم دوبینیش بدتر شده.

حالا نمیدونم از حساسیت فصلیه که چشام خشک میشه همچین حسی پیدا میکنم

یا این بدتر شدنه همزمان شده با هر روز نوشابه خوردنم که تو این چند هفته دچارش شدم و از فردا قطعا ترکش میکنم.

شایدم به خاطر بالا رفتن قند خون و ایناست.

++نمیدونم ولی اگه تو این هفته که میاد فرقی نکنه و بهتر نشه، بازم مجبورم برم پیش دکتر. خیلی اذیت میشم مخصوصا شبا. تو روزا هم همین طور.

تمرکز کردن رو صفحه کامپیوتر سخته برام چون یه حالت دوبینی میبینی چیزای رو صفحه نمایشو و مغزت اذیت میشه.


+++این هایم که تو پست قبلی گفتم یعنی زدم بالا 

با عرض معذرت البته :))

فک کردم متوجه نشدید خب


++++رو اسم محیا کراشم واقعا. حس میکنم دخترای هاتی‌ان. یدونه محیا میخوام لطفا بیاد دوست شیم با هم 

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 09:25

ام آر ای
سیتی اسکن
نوار چشم
اینها اقدامات اولیه هست
چون ممکنه است مشکل از خود چشم نباشد
و عوارض مغزی باشد
یکی لش یک سکته ی ضعیف

نه به نظرم ضایعه مغزی دارم داره نمود پیدا میکنه

بانوی کویر پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 17:28 https://banooyekavir.blogsky.com/

پیرو کامنت خانم ف جان ، مایعات بنوشید
خو واسه پست قبل چی میشد گفت رفیق من

ایشالا با مایعات درست شه
هیچی نمیشد گفت صرفا اعلام وضعیت کردم :))

خانوم ف چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 22:47 http://Khanomef.blogsky.com

اشک مصنوعی بنداز توش.

گرفتم میریزم
ایشالا که بهتر شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد