دوست عزیز لازم نیست وب منوو بخونی، نظر بدی و نصیحت کنی

هر وقت راه حل خواستم اعلام میکنم فلان مشکلو دارم، یکی بیاد بگه چیکار کنم

نمیدونم مشکلش چیه آدم دوست داشته باشه غر بزنه، عزاداری کنه تو فضای شخصی؟ شما عزاداری نکن با من

چرا فک میکنی تجربه‌های شما که شاید فقط مشابه باشه میتونه برام مفید باشه؟ اونم نه فقط فکر کردن، بلکه با یه چوب واستادن بالا سر آدم و گفتن

اینکه تقصیر توعه، تقصیر توعه، تقصیر توعه، همه چی تقصیر توعه

تقصیر توعه فلانی عوضیه، هی ضایعت میکنه، هی اذیتت میکنه

من به اندازه‌ی کافی خودخوری میکنم لازم نیست یکی دیگه هم همراهیم کنه و شخصیتمو خورد کنه و "رو زخمام فشار بده"

اینقدر جملات اذیت کننده بود برام تو "این حالم" که تا آخرش نمیخوندم

+مگه من موظفم بیام سرتا پای مشکلات و هررر چی که برام میگذره رو اینجا بنویسم تا شما منو بشناسی؟ چرا باید همچین کاری بکنم؟ که با حرفا یه چوب دیگه بتراشی

بزنی تو سرم؟

+اره مشاور پووووول میگیره به حرفات گوش میکنه، منم به اینجا کسی پووووول ندادم که حرفامو بخونه

++یادش بخیر قبلنا اینجا بهتر بود




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد