182. مهاجرت

+لیترالی همه رفتن یا دارن میرن

لیترالی‌هااااا

پشمام ریخته ازین حجم رفتن

تک تکم نه

گروهی و دسته جمعی

181. عقب موندن؟

+هربار میرم دانشگاه و از بچه‌های قدیمی خبر میگیرم و میبینم چیکارا دارن میکنن، حس میکنم من عقب موندم

ای بابا

شاید فقط خودمو با اونایی که خیلی جلوعن مقایسه میکنم، اونایی که من جلوترم ازشون نه

ولی دوست دارم با قدرت برم جلو

++الفباش رو درست حسابی یاد نگرفتم هنوز.

180.

+چه خبرا؟

 کسی اینجا رو میخونه هنوز؟!

180.

+چه خبرا؟

 کسی اینجا رو میخونه هنوز؟!

179.قرض پول

+اون دختره که یه مدت خیلی کوتاه رل زده بودم یادتون هست؟

طرف بعد ۲ ماه که نه حالی پرسید، نه پیامی داده بود، نه هیچی

یهو پیام داده پول قرض میخوام برا تمدید خونه،

میدی؟

آدمو چی فرض میکنن اینا؟ کسخل؟ 

++طرف بعد ۱ روز گفت راستش هیچ حسی بهت ندارم دیگه، بعد یهو یاد آدم میوفته

چرا اینقد پر رو واقعا؟