274.رابطه

+ روابط من همشون عمر کوتاهی دارن.

نمیدونم مشکل از منه یا طرف مقابلم.

چون یه بار از طرف من سریع تموم شد.

یه بارم از طرف مقابلم.

ولی خب ذهنم مشغول این سواله، چرا یه مورد خوب نصیب من نشده؟

60 درصد اخلاق و ظاهر و اینا رو داشته باشه حداقل.

یا اخلاقی ریده

یا ظاهری ریده

یا روحی روانیش به فاک رفته.

یا کلا با من اوکی نمیشه.

++وابسته میشم زود و این زنگ خطریه برا من.

حتی اگه روابطم کوتاه باشن بازم وابستگیم خیلی زیاده.

برا همون دارم میترسم از رابطه، که اگه فرضا 1 سال تو رابطه باشم و بهم بخوره، یه جوری به گا میرم که خود خدام نمیتونه نجاتم بده.

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کویر جمعه 2 تیر 1402 ساعت 14:28 https://banooyekavir.blogsky.com/

بنظرم رابطه پایدار وقت و انرژی میطلبه
شاید بهتر باشه به مدت وارد هیچ کانکتی نشید
تا ذهنتون ریکاوری بشه

هووم
شاید
ممنونم ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد