بهنام صفوی- چقدر خوبه

آهنگ قشنگیه. 

2 سال پیش اولین بار شنیدمش، موقعی که کلا از لحاظ روحی به فنا رفته بودم...



دانلود آهنگ جدید

حرمت نگه داریم

+لامصبا، خب خوبه که اینقدر خوشگلید. 

بله، مظهر زیبایی خدایی و ... هستید به خدا. ماهم میگیم فتبارک الله احسن الخالقین!

ولی عوضی نباشید! 

 از خوشگلیتون هم سوء استفاده نکنید!

قبلا گفتم قراره با دختری هم گروه بشم تو پروژه ارشد، هیچی نشده می خواد سوار بشه.

نکنید این کارا رو. یه سری احساسات، حرفا و ... نباید خیلی راحت گفته شه.

یه سری کارا، حرفا و ... نباید ارزششون رو از دست بدن. بعد راحت میایید و خودتون رو به عرضه می زارید؟؟

کافیه گیر یه آدم عوضی بیوفتی اون نمی فهمه چرا داری باهاش لاس می زنی. 

آسیبی بهت میزنه که دیگه نمی تونی ازش دربیای بیرون.


+حرمت نگه داریم.

این روزا

+دستم به نوشتن نمیاد حقیقتا.

جز یه سری داستانای نه چندان مهم و جذاب، هیچی تو ذهنم نیست.

شایدم دنبال یه چیز خفنم، نمی دونم.

+چیزی که میدونم ماه رمضون هم بی تاثیر نبوده، واقعا بیحالم کرده. کلا هم خوابم میاد.

با اینکه شبا هم میخوابم، 7 ساعت مثلا ولی بازم خوابم میاد.

الان مثلا خوابم میاد.

+(امتحان، ارائه، امتحان، ارائه و همین روند رو تا آخر خودتون بخونید برید جلو :|


این ماه رمضون کلا بیحالم کرده، مخصوصا اینکه بعد از ظهر هم کلاس دارم.

دهنم سرویس شده کلا. 

حالا کلاسای صبحمو چیکار کنم؟؟؟؟

ولی از یه بخش وجودم می ترسم، مثل یه گرگ زخمیه.

گرسنه ست، هر جور که شده می خواد یه طعمه برا خودش شکار کنه.

کنترلش، سخت بوده ولی فعلا دستمه.

+باید بشینم ببینم چطوری رامش کنم، وگرنه هم به خودم و هم به دیگران ضربه میزنه.

+چیزی که میخواد و کلا هدفاش احمقانه ست، به معنای واقعیه کلمه.

اما راه های خیلی زیرکانه و حساب شده انتخاب میکنه برا شکار طعمه...

ولی این ماه رمضون نظم زندگی آدمو میریزه به هم.

معلوم نیست کی از خواب بلند میشم، کی می خوابم و ....

ولی غذا خوردن آدم میوفته رو برنامه حداقل.

از خدا می خواهیم که...!

+طرف داره دعا می کنه.

احتمالا هم از این نوع دعاها هم زیاد شنیدیدن تو تلویزیون و ... و داره در مورد امام زمان(ع) دعا می کنه.

میگه که:"از خدا می خواهیم دعای امام زمان(ع) شامل حال ما بشه"!!!

از "خدا" میخوای که امام زمان در مورد شماها دعا کنه؟

والا تا اونجایی که من می دونم همیشه ائمه رو واسطه قرار میدیم تا درخواستمون رو از خدا بکنن، نه اینکه از خدا بخوایم که  امام زمان در حق ما دعا کنه!

حالا اگه خدا دعامون رو مستقیما قراره مستجاب کنه، چه نیازی هست که اول دعا کنیم که امام زمان در موردمون دعا کنه، و این دعامون مستجاب بشه، بعد حالا امام زمان در موردمون پیش خدا دعا کنه؟؟؟

استغفرالله، جای امام زمان و خدا رو عوض می کنیم با این دعامون که!

این به معنای واقعیه کلمه اشتباه زدنه! 

از ایشون بعیده همچین دعایی!

+درست قبل اذان مغرب نشون میده این دعا کردن ها رو. بشینید نیگا کنید.

+میفهمم، درک میکنم.

شناخت خوبی رو قضایا دارم.

ولی وقتی نوبت به عمل میشه، بچه 5 ساله م تصمیم میگیره و گند میزنه به همه چی.

کجای کار می لنگه؟ 

چیکار باید بکنم؟

"تنهایی با اقتدار"

+این ویدیوی مصاحبه رو الان داشتم میدیدم.

به نظرم، فقط همین 2 نفر اولی درست میگن.

اصلا چیزی که میگن به نظرم عین واقعیته.

خیلی پخته حرف زدن. خیلی.


لینک ویدیوی مصاحبه

پیشرفت

+ولی از بهمن ماه تا الان از نظر خودم ارزشمندتر شدم.

چون اون موقع بود که فهمیدم قوز قرنیه داره چشم راستم و پرس و جو کردم که چیزی حدود 3-4 میلیون هزینه عملش میشد و منم شروع کرده بودم تخریب خودم و هی می گفتم مگه من چقدر ارزش دارم که الکی این همه هزینه (خانواده) باید برام بکنن و ....

کلا از این حرفای خودتخریب کن. فک کن خودم، خودم رو بی ارزش جلوه میدادم. اصلا هم نیاز به دشمن خارجی نداشتم.


دوباره که اوایل اردیبهشت رفتم دکتر و بحث عمل پیش اومد، خیلی مصمم بودم برا عمل و اصلا هم اون فکرای مزخرف نمی اومد تو ذهنم.

یعنی می گفتم همه بدنم ارزشمنده و نیاز به مراقبت داره و اگه نیاز باشه، باید عمل کنم. حالا هزینشم هر چی بشه خودم هم کمک خانواده می کنم.


یعنی می خوام بگم حداقل یه پیشرفت کردم که خودمو نکوبم و بی ارزش نکنم.

بازم میگم، خودمونه دوست داشته باشیم، هر جور که هستیم، هر شکلی که هستیم. 

منتظر نباشیم یکی بیاد و مارو با خودمون آشتی بده یا مارو از خودمون فراری بده.

هیچکس بهتر از خودمون نمی تونه حالمون رو خوب کنه.

خمیازه های بی جواب...

+بدبختی فقط اینکه خوابت بیاد ولی باید منتظر بشی تا گشنت بشه یه چی کوفت کنی بعد بخوابی، درسم هم نتونی بخونی.

خدایا این بدبختیا رو از نگیر چون بدبختیای دیگه خانمان براندازن...


+فضا اصن یه جوری معنوی شده که نگو، با اینکه 80 درصد روزه نمی گیرن، که البته به من ربطی نداره ولی کلا میگم.

شایدم از اثرات صدا سیمای میلی باشه.

چه میدونم...

این آهنگ عاااالیه! Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

حتما شنیدید این آهنگو. گوش بدید فقط. نه یه بار، ده بار!

Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman


گشنمه

فاجعه سازی نکنیم، از هر چیزی.

زیادتر از چیزی که یه مشکل هست، بزرگ ترش نکنیم.

مثلا نداشتن یه جزوه نباید باعث بشه کلا زانو غم بغل بگیریم...