269. دلگیر

+دلگیرم از یه سری دوستام

دوستایی که انگار دوستن ولی تا خبر نگیری، تا نری سمتشون، نمیان سمتت، یادی ازت نمیکنن، اصن تو رو فراموش میکنن

دوستیای یه طرفه

رفیقی که پیش تو حال نداشت، هیچ جا نمی اومد، هیچ وقت سعی نمیکرد باهات خوش بگذرونه. 

همیشه خسته بود، همیشه دوست داشت بپیچونتت.

ولی الان چی؟

همیشه در حال تفریح کردن با رفیقای جدید، خوش گذرونی و ... .

سگ برینه به این جور آدما و این رفاقتا.

سگ برینه

++نخواستم. دوست نمیخوام.

تنهایی بهتره، میدونی خودتیو و خودت. تری‌ هم به زندگیت بخوره، خودت زدی نه یه اسکول دیگه.

+++هیچوقت دوستی نداشتم که فقط و فقط دوستم باشه. بدون هیچ چشم داشتی.

++++حس پس زده شدن دوباره داره اذیتم میکنه...

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 12 خرداد 1402 ساعت 01:47

دوست داشتن دردسر زیاد داره پس زیادم بد نشده شما برید تفریح، دوست خودش پیدا میشه، یا اصلا تفریح ها تنهایی هم زیاد حال میده چون دقیقا آدم به ساز خودش می رقصه. ولی رفاقت مثل خیلی چیزا تاریخ انقضا داره، اینو بپذیر و سعی کن ناراحت نشی، خودت شاد باشی، دوست جدید هم پیدا می کنی دوست ها به نظرم بیشتر واسه شادی خوبن، شما هم شاد باش، همونطور که گفتم دوست پیدا میشه

مرسی بابت پیام گرمت
دلگرم شدم

بانوی کویر پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 ساعت 06:56 https://banooyekavir.blogsky.com/

من به این نتیجه رسیدم هر چی انتظارم از اطرافیان کمتر باشه، راحت ترم

واسه خودتون برنامه بذارید
فیلم ،کتاب ، کافه ، کوهنوردی
تازه رفقای جدید هم میشه پیدا کرد

اره برنامم همینه و همین کارو خیلی وقته دارم میکنم
از بقیه انتظار چندانی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد