227. یه غم

+یه غمی رو دلمه

کاش شهامت داشتم و یه تصمیم گیری درست میکردم. 

هیچوقت تصمیم گیر خوبی نبودم برا زندگی خودم. با باد اینور اونور میرم.

++شاید استعفا بدم بیام بیرون. حس خوبی نمیده کارم بهم. اذیت میشم دیگه کم کم.

البته حداقل تا عید کاری نمیکنم.

+++بغض رو حس میکنم. تو بقل کی بشکنه خدا میدونه. کاش نشکنه.

۲۲۶. احساس مفید بودن

+خیلی وقته تو زندگیم احساس مفید بودن نکردم و این داره آزارم میده

225. این روزا

+میدونی خیلی وقته که سرگردونم

نمیدونم اصن این راهی که میرم درسته

یا نه مثل یه برگ تو یه طوفان برا خودم دارم چرخ میزنم و میرقصم و اینور اونور میرم

++هی میگم نه این کاری که دارم میکنم خوب نیست، راضیم نمیکنه. باید برم یه کار دیگه و فلان. البته پولش خوبه شاید برا همین موندم توش

هی میگم نه این کاری نیست که تو توش استعداد داشته باشی، برو طراحی سایتی، فتوشاپی پریمیری چیزی یاد بگیر اینا به روحیه تو بیشتر میخوره. 

راحتتر میتونی تو این مهارتا پیشرفت کنی و اینا

نمیدونم شاید باید از کسی که اینا رو کار کرده یا میکنه بپرسم که چالشای هر کدوم چطوریه و اونجوری که من فکر میکنم هست یا نه

کلا هی دوست دارم مهارت جدید یاد بگیرم ولی خیلی خیلی فکر میکنم، خیلیم گشاد بازی درمیارم وقت تلف میکنم رو دختر مختر و همه چی، تهشم به هیچ کدوم نمیرسم بازم خودمو سرزنش میکنم که چرا حداقل تلاش نمیکنی دربیایی از دایره امنت.

می‌بینی؟ کلا خود درگیرم!


+++یه رابطه رو شروع کردم ولی فک کنم تموم شده. خیلی شرط و شروط گذاشت رو همه چی و فلان. خوشم نیومد حسمم خوابید بهش و ...

+همینه که به عنوان بازیکن آزاد دوباره اعلام وجود میکنم :))

224

دوست دارم بنویسم ولی نمیدونم از چی

223. متمایل به ...

+روزای تعطیل عذاب علیمه برام

واقعا حس میکنم باید برم خودکشی کنم

نمیدونم چرا

برنامه ندارم 

از صبح هم تو خونم

به کل داغون میشم