+مشاور گفته میری با یه دختر که یه خرده به دلت میشینه سریع سر صحبتو باز میکنی و بعد یه خرده شمارشم میگیری و الا آخر

اگه این کارو نکنی خودم میام باهات تو خیابون و پارک محبورت میکنم این کارو بکنی که قبح ارتباط با دخترا برات بریزه :)))


160. از افکار آخر شبی

+دریای سیاه، سیاهه واقعا؟

159. جوانه

+همین الان داشتم در مورد تشکیل سیارات gas giantها، که یکیشون مشتری‌ عه میخوندم.

خیلی جالب بود، نوشته هنگام شکل‌گیری ستاره، اطراف اون گرد و غبار زیادی در حال چرخشه. ممکنه سیارک‌هایی توی این کمربند به هم برخورد کنند و تشکیل یه جوانه از هسته‌ی سیاره رو بدن. اگر تعداد زیادی برخورد اتفاق بیوفته، اون جرم اونقدر بزرگ میشه که میتونه گاز‌های موجود در اطراف رو به سمت خودش جذب کنه و کم کم تشکیل یه سیاره گازی بده.

++جالبه که توی متالورژی هم همچین چیزی داریم، جوانه‌زنی و رشد. فرضا یه مذابی سرد میشه و داره جامد میشه. اتم‌ها پشت سرهم با هم برخورد میکنند، اگه این برخورد‌ها منجر به ایجاد یه کلوخه اتمی بزرگ بشه، اونوقت این جوونه پایدار میشه و میتونه با جذب بقیه‌ی اتم‌های فاز مایع بزرگ و بزرگ‌تر بشه.


+چقدر همه چیز مشابه هم دیگه‌ست...

۱۵۸.

+وقتی تنها میشم، صداهای توی مغزم رو بیشتر و بلندتر میشنوم

صداهایی که اذیتم میکنن


157.

+ داشتم به این فکر می‌کردم ممکنه تو اون عروسی با خیلیا که خوشم نمیاد روبرو بشم

ولی فقط دارم به این فکر میکنم  با دوپس دوپس آهنگا چطوری قراره بالا پایین بندازم خودمو :))

ایشالا همون جوری که فکر میکنم باشه وگرنه خیلی ذوقم میخوره

اخیرا خیلی تو ذوقم خورده، تصویرسازی کردم و پلن ریختم ولی نشده

خدایا تو رو خدا این یکی خوب پیش بره