209

+اینقدر دختر (اکثرا سس.کی)  فالو کردم تو اینستا که دیگه حالم از اینستا داره بهم میخوره

حالا موندم رو کدوم کار کنم :((

مغزم داره میترکه ازین همه دختر


208

+سگ تو این مملکت که کارای اداریش جلو نمیره

سگ 

207.

+کاشکی امشب یه پارتی دعوت بودم

تا خود صبح میرقصذیم و با آهنگ میخونم

206.

+کراش ۴ سال پیشم انگار ازدواج کرده

خیلی کراش بودم روش

ناراحتم 

ای بابا

205. یکنواختی و +۱۸

+کارا بر خلاف هفته پیش بهتر داره پیش میره تو شرکت

حس میکنمزیاد به رشته من نیازی ندارن تو شرکته، البته اولین باره کسی با تخصص من رو میگیرن

++ نمیدونم شاید موندن تو اینجا باعث عقبگرده

چیزایی که یاد میگیرم و به دردم میخوره کمه، کار عملم هم چندان زیاد نیست

اکثرا به تحقیق و توسعه محدوده، پشت سیستم

دوست ندارم این شکلی باشه، دوست دارم بیشتر تو جنب و جوش باشم

حالا نمیدونم دیگه، شاید یه جا نزدیک تر به رشتم بهتر باشه برام


+++ ادامه مطالب +۱۸ خواهد بود :))


+دوست داشتم میبودی

دستام تو دستات میبود

گرمی دستاتو تا مغز استخونم حس میکردم

گرمی لبات رو لبام بود

لب پایینیتو ول نمیکردم، رژتو خراب میکردم

اون قدرم میخوردمش که زخم میشد

مزه لبت چقد خوبه، نمیخوام تموم شه

هی میری رژ میزنی، منم رژتو میخورم 


++ خب زیاد +۱۸ نشد ولی میشد بیشترم بشه :))

هایممم


+++لاس لازمم

سگ تو بی کسی


+++لاس میخوام



204.

+خوب میشد بللگ اسکای یه اپ مخصوص خودشم میداشت

203. این روزا

+یه دختره رو تو اینس.تا فالو کردم اصن یه چیز عجیبیه!!

قاصرم از توصیفش :((

انگار دوست پسر داره ولی اگه نداشت میرفتم میگفتم بهش خانوم یه دوست پسر  آکبند نمیخوای؟ :))


++در ضمن دختری که دیر دیر سین میکنه جواب میده کنسله واقعا

من واقعا اخه چقد وقت دارم منتظر تو بمونم سین کنی جواب بدی؟

خیلی رو مخن اینا

سریع جواب بدی اصن میشی ترن آن

منتها ملت متوجه نیستن

کی میخوان بفهمن من موندم


+++این روزام حالم بده، هیچکس حالش خوب نیست

بدیه قضیه اینه منم کسیو  ندارم حداقل حرف بزنم باهاش آروم بشم، لاس مثلا

اکثرا مزخرف از آب درمیان

یا تیغ زن، یا اسکل، یا ...

چرا مگنت همچین آدمایی دارم خودمم موندم واقعا


202. امشب

+امشب که یعنی دیشب باشه خیلی سعی دوست داشتم با یکی صحبت کنم

خیلیم سعی کردم نرم سمت ایشون

چون چیزی جز یک آدم فرصت طلب نبود برام.

ولی در هر حال، نیاز داشتم یکی میبود منو از این حس و حال مسخره جدا میکرد.

شایدم دارم سخت میگیریم، شاید خودم باید اینکارو بکنم.

نمیدونم

تا حالا درمانی واسه این حس و حالام پیدا نکردم

یه مدت اینجوری میشم

دوباره درست میشه

بگذریم

201. انجام نشدن کارها

+کلم  دیگه داره کی.ری میشه از انجام نشدن کارم

سگ تو این مملکت که معلوم نیست چه خبره توش

قشنگ از چیزی که میترسیدم داره میاد به سرم

200

+تجربه‌ی عجیبی بود

خیلی عجیب ولی خب به نظر خودم خوب هندلش کردم

شاید بنویسم بعدا در موردش

199. عصبانیت

+واقعا از تیکه انداختن این فرد عصبانی میشم

دوست دارم جرش بدم

خیلی حساس شدم روش

اه عوضی پدرسگ


198. چه خبر

+چه خبر از شماها؟

بیایید حرف بزنید

197.مرز فروپاشی

+دارم ازین همه اتفاقات به مرز فروپاشی میرسم

196. تمرکز

+جدیدا حس میکنم یه مقدار تمرکزم بهتر شده

پَرش ذهینم متعادل‌تره

کاش بمونه همین‌جوری

195.نکات به یاد موندنی

+بعضی وقتام خودمون با اسکلی خودمون میریم تو چاه


۱. بادمجون فوق العاده گرمیش زیاده و خیلی اذیتم میکنه. باید یادم بمونه

امروز اصن مخم به فنا رفته بود، نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم.

بادمجونو باید بزارم کنار کلاا

ولی  هر بار حواسم نمیشه و بازم کلی میخورم.

نمیدونم چرا سرم به سنگ نمیخوره، یا اگه هم میخوره، بازم یادم میره؟


۲.حقیقتا خیلی وقتا یه اشتباهو چند بار تکرار میکنم. نمیدونم چرا. ایشالا که حواسم باشه ازین به بعد.


۳. مشخصه نت قطعه فعالیتم رفته بالا اینجا؟ یه خرده بیشتر وباتونو دارم میخونم.