236. وبلاگ های قدیمی

+یهو رفتم یه وبلاگی که قبلنا میخوندم رو دیدم

آخرین مطالبش برا 5 ساااال پیش بود. 5 سال!

حقیقتا جا خوردم که اینقدر زمان داره زود میگذره و من اصن حواسم نیست و تو روزمرگی گم شدم...

++یاد نویسنده اون وبلاگ هم افتادم. چقد رنج و عذاب داشت میکشید. کاش اون موقع مثل الانم بودم و میتونستم کمکی کنم بهش

ولی اون موقع جوانی خام بودم.

+++این خونه ایم که اومدم دقیقا 5 سال پیش بود. فاااک واقعا. 5 ساله من اینجام.

2 سالم تو یه خونه دیگه بودم.

من 7 ساله دارم تنها زندگی میکنم. فاک مجدد.

دیگه پیش من از تنهایی کسی نباید حرف بزنه. همیشه خودم بودم، تو همه مشکلات و خوشحالیا...

235. چه خبر

+چه خبر از کسایی که اینجا رو میخونن؟

خوبید؟

۲۳۴

+از دست همه خستم

از دست خودم بیشتر...

۲۳۳. چه مرگمه

+نمیدونم چه مرگمه

خیلی چیزا دوست دارم یاد بگیرم

ولی یه خرده که میرم جلو هی افکار منفی میاد توذهنم که اره دیره، بدرد نمیخوره این و کلی چیز دیگه

اینقدر که ولش میکنم کلا

بعد دوباره عزا میگیرم که اره من هیچی بلد نیستم، هیچ نرم افزاری یاد نگرفتم

فردا بیکار بشم از کجا میخوام پول دربیارم و این حرفا

البته شاید خیلی چیزا بلد باشم، اما همیشه دوست داشتم یه چیز، یه مهارت رو منسجم بلد باشم و تا تهش برم جلو

ولی به نظرم هنوز چیزی بلد نیستم که باهاش بتونم خوب پول دربیارم

++خلاصه بد دردیه که توش گیر افتادم و راهکاری ندارم براش


232

+زندگیم تو سکوت معناداری (شایدم بی معنایی) در حال گذرانه...

231. I'm insane

?I'm insane. You know why

Because I do the same thing over and over again, expecting to see a different result.

But the reality comes in each time and wakes me up harsher every time.

230. مهره مار

+گویا مهره مار دار شدم

چندتا کیس لاس خودشون اومدن 

229.

+چقد سخته به یکی که دوست داره ولی تو نداری، بگی برو

نمیخوام باشی و اینا

چطور آدم میتونه برونه همچین کسیو از خودش :((

در عین حال هم خودخواهانه‌ست هم نه.

228.تجربه

+تجربش کردم

نه کامل ولی خب بازم...

همچین چیز خاصیم نبود که اینقدر فکرم درگیرش بود

احساس پشیمونی بعدش ولی بیشتر داره اذیتم میکنه

اونی نیست که میخوام و نمیدونم چطور بهش بگم.

کاش واردش نمیشدم