من از سال پیش تا الان

هربار که بیشتر از اینا می نویسم، انگار بیشتر خودمو میشناسم.

همی موقع ها سال پیش، تو افکارم خودم غرق می شدم، نمی تونستم بیانشون کنم.

برا خودم فکر و خیال می کردم. اذیت می شدم. توی خودم می ریختم.

حرف زدن با دختر؟؟ اصلا. مگه می تونستم. توانشو نداشتم.

حتی پشت نت. 

با همین افکار شبا می‌خوابیدم، صبح ها بلند می شدم، بدون اینکه به کسی بتونم از خودم، چیزایی که باهاش درگیرم حرف بزنم.

درگیر بودم با خودم. 

اولین بار هم که اومدم اینجا، باز استرس می گرفتم چیزی بگم.

خیلی روراست بخوام بگم، اومدم اینجا تا حداقل این ترس، این استرس لعنتیم بریزه. دو کلمه پشت نت حتی بتونم صحبت کنم با همونا! 

خدا رو شکر دوستا یا شاید بگم دوست خیلی فهیمی پیدا کردم، همون اولا، که خیلی جلوتر از سنشه. چندبار هم بهش گفتم که جلوتره. از خیلی جهات.

امیدوارم خوشبخت بشی، که میشی. 

دیگه تو خوشبخت نشی هیچی دیگه، برو بکش خودتو




نظرات 2 + ارسال نظر
نل شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 23:32

کجاش بری؟؟؟
برو دنبال علاقمندیهات....
کلی ایده و طرح و نظر داره
من نقشه خونمو اونجا یافتم..نقشه های پرتغالی-اسپانیایی خیلی شبیه تفکرات منه.
دکوراسیون اتاقمو یافتم
لباسهای یاد شده را یافتم
دکوراسیون خونه-باغ-فشن و......
کلی هم ژست عاشقونه داره برا تو

نمیدونم کلا ایده سایته چیه. چند روز پیش اتفاقی ثبت نام کردم.
حالا ما‌ شدیم عاشق دل خسته اینجا؟؟؟
باو اونا‌ چسناله ست میادو میره. اسم نزار رو آدم
بعشدم بشینم ببینم حسرت بخورم؟؟؟ حرفا میزنیا

نل شنبه 18 فروردین 1397 ساعت 23:16


هندونه نده دیگه
خوشبخت بشی عزیزجان

برو اون سایته...
بزار تو رو هم مجنون کنم مث خودم

هندونه؟؟ منظورت چیه؟؟؟
ممنون:)
pinterest رو میگی؟ خب هستم اونجا. کجاش برم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد