من و خودم!

+عزیزم درکت می کنم که چه نیازهایی داری و دوست داری تجربشون کنی.

می خوای این حس خوبتو به یکی دیگه منتقل کنی، دوست داری با یکی دیگه اتفاقات زندگیت رو تقسیم کنی و تو زندگی بهش کمک کنی و یه آغوش گرم و مطمئن براش باشی

دوست داری حس خوب رو تجربه کنی

دوست داری چیزایی که قبلا تجربه نکردیش رو تجربه کنی و مسخره بازی در بیاری و وقتی به چشاش زل می زنی، زندگی رو ببینی.

دوست داری فقط و فقط به جفت چشمای زیباش زل بزنی.

این که فقط بشینی و بخندونیش تا خنده های قشنگشو ببینی

این که باهاش بخندی و خوش باشی

اینکه الکی اذیتش کنی تا اخم کنه و حتی از اخمشم لذت ببری و دوست داشته باشی چپ چپ نگات کنه

این که حرصش بدی و بعدش بگی شوخی کردم!

اینکه دستای گرم و لطیفش رو بگیری تو دستت و گرماش تا اعماق وجودت رخنه کنه

اینکه محکم بغلش کنی و بهش بگی من هستم، غصه ت نباشه

اینکه ببینی داره گریه می کنه و تو هم باهاش اشک بریزی

اینکه آرومش کنی و اشکاشو  پاک کنی

اینکه اشکاش لباستو خیس کنه

اینکه دستاتو بزاری رو گونه هاش و پیشونیت رو، روی پیشونیش و زل بزنی تو چشماش و اشکاش رو پاک کنی

اینکه دست بکنی تو موهاش و نوازشش کنی

اینکه موهاشو بو کنی

اینکه بشینه و تو هم پشتش بشینی و براش موهاشو ببافی

اینکه تو آغوش تو آرامش داشته باشه و فقط تو رو بخواد

اینکه فقط تو آغوش تو آروم بگیره و حتی خوابش بگیره


+عزیزم، به همه اینا آگاهام.

می دونم دلت چیا می خواد

نگران نباش

منطقی فکر کن

عجول نباش

همه اینا اتفاق می افته

فقط یه مسیری داره

اون مسیرو باید بری

بشین و بنویس دوست داری طرف مقابلت چه ویژگی هایی داشته باشه

چه شکلی باشه

ظاهرش، اخلاقش، فازش، کجا باشه، دغدغه هاش چی باشه

کم کم نزدیکش میشی

نگران نباش

من خودم پیشت هستم و همیشه پیشت می مونم

تو برای من عزیزترینی.

به فکرتم، هیچوقت تو رو نمی کوبم. چون تو ناراحت بشی، تو دلت تنگ بشه، انگار دل من تنگ شده، انگار من ناراحت شدم.


+دوست دارم


++گفتگوی من با خودم که یه خرده نق می زنه!

با خودمون مهربون باشیم و به خودمون و خواسته هامون احترام بزاریم