11

+این چند روز فقط خوردم :/

چرت و پرت دیگه

هر چی دستم می اومد

شانسم چرت و چرتا هنوز ارزونن ولی گوشت کیلو 100 تومن :/

بعد جالبه که یه نوع سوسیس هست نوشته روش 55 درصد گوشت، کیلویی 25 تومن :||

خب این باید کم کم کیلو 55 تومن باشه نه 25 تومن

معلومه چی میریزن توش


+الانم دل درد دارم :/


+اون روز از خیابون 60 ام یوسف آباد پیاده اومدم تا انقلاب.

بعد گفتم برم ببینم فنی چه خبره، دیدم بعله جشن فارغ التحصیلین فنی عه

بعد دوستامو دیدم و یه خرده دندون رو جیگر گذاشتم، عجب پذیراییه خوبی کردن :))

حال کردم واقعا

آخرشم حسین علیزاده اومد اجرا کرد، از سنتی از خوشم نمیاد ولی با این حساب خوب ریتمو تشخیص میدم و رفته بودم تو ریتمش

بعدشم خیلی طولانی شد اجراشون، ده و ربع شب دیگه خسته شدم برگشتم.


همینا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد