12. درهم مزخرف نوشتِ چرت و پرت طور ://

+بعد از چند روز نوشت...


+هفته قبل یه موضوعی پیش اومد، هفته اول یه گروهی تشکیل دادیم تو کلاس، 2 هفته بعدش یه سری دیگه هم اضافه شدن، من رفتم با اون نفرات اضافه شده هم گروه شدم، بعد نگو به این قبلیا برخورده، بعد جالب اینکه 2 روز بعدش از دهن یه فرد دیگه کلا شنیدم که رفتن پشت سرم حرف زدن و چرت و پرت گفتن و اینکه نامردی کردم تو حقشون و اینا :/


+بعد امروز بهشون بعد کلاس گفتم که این حرکتتون که میرید پشت سر آدم حرف می زنید اصلا جالب نیست و اگه مشکل دارید بیایید با خودم صحبت کنید و اگه هم ناراحت شدید ازتون معذرت خواهی می کردم، منتها حرکتت اصلا خوب نبود.


بعد بهشون برخوردااااااا

یعنی هی می گفتن کی گفته کی گفته کی گفته؟؟!! 

اصن نمی ذاشتن حرف بزنم :/

هی توجیه و اینکه نه ما الان بدهکار شدیم الان و فلان و بیسار


بعدم که نمی ذاشتن حرف بزنم، هی هم می خواستن زودتر برن و بحث نکنن باهام

به نظرم آدمی که بهش توهین شده باشه یا فک کنه بهش ظلم شده یا توهین یا هر چی، میاد و وامیسته از حقش دفاع می کنه (اگه که احساسات بهش غلبه نکنه و گریه نکنه و اینا) نه اینکه فقط سعی کنه فرار کنه و بره

بعدم قیافه می گرفتن و تیکه مینداختن و اینا، بهشون گفتم این کارا رو هم می کنید، گفتن نههههه کی تیکه انداختیم یا قیافه گرفتیم :/

یعنی چیییی؟؟؟ خب آدم متوجه میشه قیافه تون کی.ری میشه دیگه! یا اینکه تیکه میندازید!

صبح رسیدم سر کلاس به یکشیون سلام دادم، بعد گفت تو آدمی :/

اَی کی.رم دهنتون که اینقدر کی.ری بار اومدید مزخرفا ://


+اصن از یکی ازینا از همون 6 سال پیش توی کارشناسی هم حالم بهم می خورد، شانسم همه مزخرفا رفتن، این یدونه تحفه مونده ولمون نمی کنه

حالا خوبه خیر رسوندما اینقدر بهش تو این مدت ولی قشنگ گربه صفته

هر وقت نیاز بهت داشته باشه هست.


+حس بد

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد 

حس بد

حس بد

حس بد 

حس بد

حس بد 

حس بد

حس بد

حس بد 

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد 

حس بد 

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد

حس بد

.

.

.

.

.