16. قمر در عقرب :/

+خیلی اوضاعم بد شده

اصن تمرکز ندارم، نمی دونم دارم چیکار می کنم


دندونم باید عصب کشی بشه.

موقعی که تو درمانگاه بودم دیدم هزینه ها چقدرررر وحشتنااااااک بالاست :/

بعد حالا من بیام ازدواج کنم تو این شرایط؟؟ که به زور از پس هزینه های خودم برمیام؟؟؟


+یه چیز دیگه هم باعث شد بیشتر فکر کنم.

اصن من تو مسیر درستی هستم؟ از لحاظ پول درآوردن و اینا؟

زندگیم رو می تونم تامین کنم؟؟

قطعا نههه اگه همین جوری بمونه اوعضام


+پس چی کار باید بکنم؟ اصن برنامه ندارم برا اینکه که باید چیکار کنم تا خووووب بتونم پول دربیارم

برنامه ریزیم خیلی بد شده، اصن ندارم که بد بشه

هی می خوام بکنم ولی نمی کنم نمی دونم چرا

هنوزم رگه هایی از کمالگرایی مونده تو وجودم

برای استارت پروژه و خوندن مقاله های مختلف و فهمیدن یه موضوع کلی مشکل دارم

نمی تونم دسته بندی کنم که چی رو بخونم چی رو نه


-___-


+اوضاع باید خوب بشه، اوعضاع محکومه با این که بهتر و بهتر بشه...