90. تغییر

+دارم میرم شهرستان

حس میکنم این چند وقته تغییر کردم، نه که خودم تلاش کرده باشم، همین جوری روحیاتم فرق کرده

حوصله م برای روابط احتماعی کم شده

بیشتر از دو سه دیقه چت نمی تونم بکنم با یکی 

حوصلم نمیکشه

ارتباط با دختر؟ اصن نمی تونم تحمل کنم!

فکر اینکه هی سوال کنه، هی پیام بده، هی چرت و پرت بگه و ۲۴ ساعته باید آنلایت باشی، راهنمایی بدی...

فکرشم اذیتم میکنه

دوست دارم رو خودم تمرکز کنم، رو کارام، رو چیزایی که دارم و در پیشه

دوست دارم خوش بگذرونم،

اینستا خسته کننده شده

نت خسته کننده شده


+یه ماه چی هست میشینم این بازی candy crush رو بازی میکنم رو لپتاپ خیلی‌ باحاله


++هیچوقت نتونستم مثل بعضی تو اینستا خفن باشم،‌پستا و استوریای فاخر بزارم

همش‌چرت و پرت میزارم‌-__-


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد