151.

متاسفانه شبا انرژیم چند برابر میشه و مغزم خیلی خوب کار میکنه

صبحا اینجوریم که وات د فاک

نظرات 3 + ارسال نظر
Morgana جمعه 16 اردیبهشت 1401 ساعت 00:54

عه پس ببخشید. خط رو خط شده :دی
کلا ولی بچه‌های تهران جمع شده بودن اینجا و همه یک مشت درب و داغون بودن که خودشون خبر نداشتن :))

ولی خب به هر حال جالب بود که بعد از مدتها اومدم. توی بوکمارک‌هام بودی. قالب وبلاگت این نارنجی پرتقالیه نبود اون زمان.

نه والا فکر نمی‌کنم کامنت گذاشته باشی توی وبلاگم. من یه سال و نیم این‌طرفا هم ننوشتم البته.
ایشالا که خوب و خوش باشید و این حرفا :))

اره تهرانیای اینجا کلا درب و داغون بودن حقیقتا قبول دارم :))
ایشالا شما هم شاد باشی

Morgana سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 17:22

اوکی خب کلا کامنتم‌ نمیاد واست :)))

می‌زنه امکان ثبت وجود نداره.

Morgana سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 17:20

آقا من الان دو سه باره تلاش می‌کنم یه کامنت برات بذارم و هی نمی‌شه.

بعد احساس کردم‌ تنظیمات وبتو جوری کردی که یک‌سری کلمات خاص بلاک شن، به جز ut چیز خاصی نبود توی کامنتم. حالا بذار دوباره امتحان کنم اینجا

سلام
اسمت آشناست
وبلاگت چی بود؟
فک کنم رو وبت پیام گذاشته بودم قبلا
ولی فک کنم با یکی دیگه اشتباه گرفتیاا
چون یه ممد رضایی بود رو مخ منم بود دانشگاه تهرانیم خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد