195.نکات به یاد موندنی

+بعضی وقتام خودمون با اسکلی خودمون میریم تو چاه


۱. بادمجون فوق العاده گرمیش زیاده و خیلی اذیتم میکنه. باید یادم بمونه

امروز اصن مخم به فنا رفته بود، نمیفهمیدم دارم چیکار میکنم.

بادمجونو باید بزارم کنار کلاا

ولی  هر بار حواسم نمیشه و بازم کلی میخورم.

نمیدونم چرا سرم به سنگ نمیخوره، یا اگه هم میخوره، بازم یادم میره؟


۲.حقیقتا خیلی وقتا یه اشتباهو چند بار تکرار میکنم. نمیدونم چرا. ایشالا که حواسم باشه ازین به بعد.


۳. مشخصه نت قطعه فعالیتم رفته بالا اینجا؟ یه خرده بیشتر وباتونو دارم میخونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:47 https://setareyekamnor.blogsky.com/

نمی دونم اگه یه کم از طب سنتی سر رشته داری که هممون داریم
مصلحش را بخور مثلا ماست کنارش بخور

چشم مرسی

حرمان دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 22:17 https://mrherman.blogsky.com/

گمانم یه باری وبلاگ رو غیرفعال کردی، چون سر زدم ارور خورد بهم.
بادمجون غذای مورد علاقه منه و خب گرمی دوست دارم و حقیقتا طبع آدمی اینکه سرش چندین و چندبار به سنگ بخوره

اری هر چی میشه سر این وبلاگ خالی میکنم
گرمی خوبه ولی تا یه حد :)
ایشالا کمتر بخوره :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد