203. این روزا

+یه دختره رو تو اینس.تا فالو کردم اصن یه چیز عجیبیه!!

قاصرم از توصیفش :((

انگار دوست پسر داره ولی اگه نداشت میرفتم میگفتم بهش خانوم یه دوست پسر  آکبند نمیخوای؟ :))


++در ضمن دختری که دیر دیر سین میکنه جواب میده کنسله واقعا

من واقعا اخه چقد وقت دارم منتظر تو بمونم سین کنی جواب بدی؟

خیلی رو مخن اینا

سریع جواب بدی اصن میشی ترن آن

منتها ملت متوجه نیستن

کی میخوان بفهمن من موندم


+++این روزام حالم بده، هیچکس حالش خوب نیست

بدیه قضیه اینه منم کسیو  ندارم حداقل حرف بزنم باهاش آروم بشم، لاس مثلا

اکثرا مزخرف از آب درمیان

یا تیغ زن، یا اسکل، یا ...

چرا مگنت همچین آدمایی دارم خودمم موندم واقعا


نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:37 https://setareyekamnor.blogsky.com/

متاسفانه تقصیر شما نیست. یعنی شما مگنت این دو تا را تداری بلکه جمعیت غالب دخترا همینن و ...
افسوس
یعنی توی پسرا نگاه کنی یه درصدی شون کاری اند توی بازار و شغل و درآمد یه درصدی ورزشی اند یه درصدی خر خونن و غیره
ولی دخترا همه شون همینن که گفتی

خانم ف دوشنبه 25 مهر 1401 ساعت 19:56 https://khanomef.blogsky.com/

بیا با خودم حرف بزن .همه جوره پایم .
من فکر کردم دختری تو

چرا واقعا فک کردی دخترم؟
چشم حتما
کحا بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد