210.اوضاع قاراشمیش

+من میگم مغزم داره میترکه و همچی قروقاطیه شما بگید نه

یه کیس ازدواج هم این وسط پیدا شده

به نظر خوبه

ولی خب خیلی خنثی‌ست، مخالفت نمیکنه

با همه چی اوکیه

معیارای خاصی نداره

هی میگه همه چی در حد اعتدال

من بیشتر از اینکه خوشم بیاد، بیشتر نگرانم

خب یه فرد حداقل یه سری معیارای پایه ای باید داشته باشه

نمیشه همش موافق باشه؟ 

با یه چی باید مخالفت کنه خب

نمیدونم

++این جنس مخالفم شده برا ما دردسر

از یه طرف میگم بزار حسابی خوش بگذرونم و اینا، تازه فهمیدم چیکار باید بکنم، بزار گناه کنم اصن، حال میده، بعدا ممکنه پشیمون بشی ازینکه شیطونی نکردی

از یه طرفم میگم نه، تو آدم همچین کارایی نیستی، همون از در ازدواج وارد شو و خودتو اذیت نکن

گیر کردم این وسط

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:30 https://setareyekamnor.blogsky.com/

نظریه پوش اند پول می گه چون تو این را بطه فقط جاذبه هست و دافعه نیست شما جذب این رابطه نمی شید

حالا اینا نظریه‌ست و اثبات نشده

خانم ف یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 21:16 https://khanomef.blogsky.com/

خوب وقتی این مدلیه یعنی میخواد بزنه تو گوشِت و فقط و شوهر کنه و تمام.
اونم تو این دوره بی شوهری

خوبه یا بد؟
حالا من که اینقدر راحت دم به تله نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد