+واقعا ریدم تو همه ادارات دولتی با این وضع کار کردنشون

بازم کارمو راه ننداخت، انداخت هفته بعد

بی پدر گفت حتما این هفته کارت راه میوفته

بازم انجام ندادنش

به قرآن مادر پدرشونو تا هفته بعد یکی میکنم

اعصابمو سرویس کردن بی شعورا

مملکتم که رو هواست، من موندمو با این کاری که حتما باید انجام شه ولی بی پدرا انجام نمیدن

++۶ ماهه قشنگ کارم مثل یه حلزون جلو میره

اون پولی که میخورین ایشالا از گلوتون پایین نره

نظرات 1 + ارسال نظر
سوسن شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:24 https://setareyekamnor.blogsky.com/

منم کارمندم و به سختی ازم کار می کشن (بخام یا نخوام)
راه حلت چیه برای اینکه کار ارباب رجوع اینطوری معطل نشه
چه طوریه که توی شرکت های خصوصی و بعضی از ادارات اینقدر کارمندا کار می کنن ولی تو بعضی ادارات دیگه با اینکه ارباب رجوع کم دارند و اکثرا پشه می پرونن همون تعداد کم ارباب رجوع هم به سختی کارشون راه می افته
اگه می گی ادارات دولتی همه شون مثل هم اند معلومه کارت به دادگاه نخورده. من خودم به شخصه گاهی پیش می یاد که سه تا کار را با هم انجام می دم. برگ شمار می کنم گوشم هم به حرفای ارباب رجوعه چشمم هم به سیستم لاک پشتی است که هر وقت دستورم را انجان داد دستور بعدی را بهش بدم
خدا به دا همه مون برسه

جاهای دولتی که من رفتم اکثرا اذیتم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد