212.نیاز

+نیاز به صحبت دارم، به همدم

چرا اینقدر اینجور چیزا سخته تو ایران؟

ادا تنگ بازی درآوردن رو نمیدونم چرا ملت از خودشون درمیارن

کاش حداقل اینمون درست بود


++نیاز به لمس شدن دارم، اینکه یکی دست بکشه رو موهام

پوستمو لمس کنه، بغلش کنم، حس کنم گرمای بدنشو

ولی خب باید لپتاپو بزارم رو پاهام فیلم ببینم ذهنمو مشغول کنم


+++هیچیمون درست نیست

هیچی دقیقا هیچی


نظرات 4 + ارسال نظر
سوسن شنبه 5 آذر 1401 ساعت 20:17 https://setareyekamnor.blogsky.com/

این آمار هم همون استاد مذکور (محمد راد) گفته
طبق آمار توی آمریکا ۵۰ درصد مردم وقتی وارد ۵۰ سالگی می شن که هنوز مجردن
از رند بودن عددها مشخصه که من عددهای دقیقش را یادم رفته
ولی مفهوم این آمار این بود که آدم ها اونقدر با دروغ های رسانه از جمله فیلم های عاشقانه و دروغ ترو لاو مسموم شدن که حاضر نیستن برای رسیدن به یه رابطه خودشون را تغییر بدن چون باور کردن یه روزی یه نفری پیدا می شه که تو رو اونطور که هستی دوست خواهد داشت
ولی یه علمی (تاکید می کنم یه علم) تو آمریکا شکل گرفته (بعضی از علم ها شاخه ای از یه علم دیگه اند که اگه ویژگی مفید بودن و قابل آزمون بودن را داشته باشن مثل یه شاخه که از درختش جدا می شه و راه خودش را می ره ولی هنوز به درخت وصله) بگذریم یه علمی شکل گرفته به اسم (علم پیک آپ) که کمک می کنه آدم ها چه طوری وارد رابطه بشن و چه طوری ازدواج کنن
پر حرفی کردم ببخشید

. پنج‌شنبه 5 آبان 1401 ساعت 00:18

لپتاپ امواج خطرناکی داره و اصلا نذار رو پات. کم ضرر ترین موردش برگشت خواب موهای پاته که درد داره

حالا اونقدری نمیزارم رو پام :)

خانم ف چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 23:22 https://khanomef.blogsky.com/

از کدوم فیلما
از اوناش نبینی یه وقت

از اوناشم میبینم وااا

یک مرد چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 22:50 http://Whiteshadow.blogsky.com

بوس و بغل و لمس رایگان تقدیم می شود

بسیار هم عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد