244. تغییر

+جالبه برای اینکه اون شکلی که دوست دارم بخوام زندگی کنم، باید تغییر بدم رفتارامو، استایل زندگیمو، زیادتر کنم روابط اجتماعیمو

اونم من! اونی که تغییر کردن براش عذاب علیمه.

مخصوصا این زیاد کردن روابط اجتماعی رو اصن برنمی تابم. سخته برام، همیشه دوست دارم دوست های محدود ولی صمیمی داشته باشم، چیزی که بهش هیچوقت نرسیدم.

مثلا موندم تو خیابون، تو کافه و ... چطوری میشه با یه کاملا غریبه ارتباط گرفت؟ مغزم سوت میکشه ولی بعضیا هستن بدون فک کردن این کار رو انجام میدن!

++یا جنبه های دیگه زندگیم، مثل پیشرفت شغلی، مثل زندگی مالی و ... . البته زندگی مالی رو دارم تا حدی سروسامون میدم اگه خدا بخواد.

ولی چیز‌های دیگه، نه هنوز راه زیاده.

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن جمعه 18 فروردین 1402 ساعت 01:27 https://setareyekamnor.blogsky.com/

همین که تصمیم به تغییر گرفتی خوبه. یه آدرس تلگرام برای شناخت تیپ شخصیتیت و پیدا کردن خودت و شناخت تغییراتی که لازم داری.

https://t.me/ravanezan

ممنون

رهگذر چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 07:08

سلام کانال تلگرام زندگی سالم سوده هروی رو توی نت سرچ کن
هم آدرس کانالش میاد
هم آدرس سایتش
تونستی عضو کانال شو دستاوردها رو بخون
فایلای رایگانو گوش کن.حتما خیلی برای رسیدن به اهدافت کمکت میکنه

ممنون بابت معرفی لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد