250. از لحاظ روحی

+واقعا از لحاظ روحی نیاز دارم برگردم به وقتی که A Star is Born رو دیدم.

17-01-2019 بود

چقدر خوب بود اون موقع

بیشتر از 3 سال گذشته

چقدر تغییرات

حالا من که آدم تغییر نیستم اینقدر تغییرات زیاده برام

کجا بودم، کجا هستم، و کجا میخوام برم.

ابهام، اینکه یه روز حالت بده یه روز خوب.

یه سری آهنگ خاطره میسازن برات، بد یا خوب. مهم نیست.

++ آهنگ Find you از Nick Jonas...

یه دوره ای بود که داشتم سعی میکردم سختیا رو به هر شکلی ک هست تحمل کنم، غافل از اینکه روزای خیلی سختتری جلوم بود.

و اون افتضاحی که تو ارشد پیش اومد که البته جمع شد ولی خب نقطه اوج برون ریزی بود.

+++واقعا زندگی همین لحظه‌هاست. همین لحظه‌هایی که هی اضافه میشن به خاطراتمون. هیچ چیز دیگه ای نیست. یه سری اتفاقا بزرگترن که خاطره بزرگتری ازشون ساخته میشه، یه سری دیگه نه. کم نورن و به سختی یاد آدم میان...


نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 00:00 https://banooyekavir.blogsky.com/

گاهی آدم به خودش میاد میبینه چقدر لابلای گذر لحظات محو شده
مرسی که با نوشته هاتون تلنگری به حال و هوای یکنواخت ما میزنید

خواهش میکنم
مرسی که میخونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد