257. چه روزی بود امروز

+امروز عالی بود، همینقد بگم بهتون

خیلی خیلی هوس کوه کرده بودم

صبح بلند شدم اما دیر

دیگه ۱۰ و نیم زدم بیرون ۱۱.۵ اینا درکه بودم

مثل بمب انرژی بودم با سرعت وحشتناک کوهو میرفتم بالا

چقدر صحنه های قشنگ، رودخونه پر آب، درختای بلند بلند

اصن یه چیزی میگم یه چیزی میخونید!

خلاصه چند ساعت که رفتم بالا دیگه داشتم میبریدم

رسیدم به یه اکیپ خیلی باحال و پر انرژی

دیگه همراه اونا رفتیم بالاتر، تا اون رستوران معروفه پلنگچال

غذا خوردیم گفتیم خندیدیم دوباره برگشتیم پایین باز گفتیم خندیدیم

تهش شماره دادیم قرار شد گروه بزنیم هماهنگ باشیم با هم بریم کوه

البته حالا اگه بزنن

در هر حال خیلی خوب بود

پا دردم الان داره میگاد

شبو نمیدونم چطور میخوام بخوابم

نظرات 1 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 15:33 https://banooyekavir.blogsky.com/

به به کوه و ارتفاع و حس رهایی
امید که اکیپ باحالی باشند و برنامه های مفرح ترتیب بدین

خیلی قشنگ بود، نه فقط کوه، رودخونه و درخت و ...
ایشالا، امیدوارم پایدار باشه اکیپه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد