258. کنه اکیپ

+یادم رفت اینو بگم، دیروز تو این اکیپه یه دختره بود خیلی خوب بود.

منم که نمیدونستم چیکار کنم، یه خرده سعی کردم نخ بدم و اینا، خیلی ملو. آی کانتکت هم داشتم باهاش

تو مسیر میرفتیم یه مرده بهمون اضافه شد آقا مثل یه کنه چسبید به این دختره

واقعا مثل کنه. ندیده بودم یه مرد این شکلی رفتارای سطحی نشون بده وقتی از یه نفر خوشش بیاد. 

هر جا میرفت میدویید دنبالش، میوه تعارف کردم به مرده، ظرف میوه رو گرفت داد به دختره! من همین طور وات به فاک بودم. لعنتی خودت بردار به اونم میگیرم چسو.

یا رفتیم نشستیم نوشیدنی بخوریم. آقا برداشت تو یه جمع ۱۰ نفره یه کیک گرفت از تو پلاستیکش درآورد فقط داد به ایشون. همه باز وات د فاک بودن.

++خلاصه داشتم بالا میاوردم از این همه رفتارای مسخره. 

دیگه منم سرسنگین شدم.


+++ واقعا این جور رفتارای کنه ای باعث میشه دختر از طرف خوشش بیاد؟

خیلی مسخرست به نظرم دخترا با این حرکات سطحی از یکی خوششون بیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 15:37 https://banooyekavir.blogsky.com/

نره خر خز
کاش دختره سگ محلش میکرد توی جمع
میگما مصیبت هست اگه این گنده بک هم بشه جزو اکیپ!

چی بگم
بعضیام خوششون میاد
حالا ببینم اصن پایدار میشه اکیپه یا نه

خانوم ف یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 ساعت 12:24 http://Khanomef.blogsky.com

خیلی چیپ و حال به هم زن بوده و دخترا هم حال نمیکنن.مگر نرمال نباشن خودشون ..

دقیقا به خودم گفتم اگه قراره اینجوری مخش زده بشه که بهتره همون بزنه مخشو.
این جور دختر به درد من نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد