261. تولدم!

+ امروز تولدم بود.

28 فاکینگ سال

آیا مسیر درسته؟ راه درسته؟ هیچوقت برنامه خاصی نداشتم برا آیندم.

الانم شاید همینه، برنامه‌های 1 سال، یا 2 ساله فوقش.

بلند مدت؟ خیر ممنون.

++آیا باید اپلای کنم/می‌کردم؟ نمیدونم، هیچوقت بهش درست حسابی فکر نکردم.

+++دارم پیر میشم و این آزارم میده. اینکه دیگه فرصت داره کم کم تنگ میشه و دیگه زمان برا هر کاری ممکنه نداشته باشم. 

این بده، کاش میشد فریز شد تو یه سنی. هر چی که میخوای رو تجربه کنی، بعد که خسته شدی آنفریزش کنی ادامه زندگی رو بری جلو.

من خیلی کارا نکردم تو گذشتم. دوست دارم اونا رو انجام بدم ولی نه سنم اجازه میده، نه خودم حال و حوصلم میکشه و نه هیچی.

البته جدیدا تیپم رو یه جوری درست کردم که دوست داشتم اواخر کارشناسی اونجوری باشم و خب این حس خوبی بهم میده. تیپ لش طور. 

++++بیشتر باید به حس درونی، به زبون بدنم گوش بدم. هر وقت گوش دادم بهش، حالم بهتر بوده.

هر وقت سرکوبش کردم،  یه خرده دیگه دهنمو سرویس کرده. 

منم فک کنم از مامانم یاد گرفتم صدای خودمو،‌ بدنمو سرکوب کنم. عادت شده برام.

به خودم به چیزایی که میفهمیدم اعتماد نمیکردم، و میگفتم حالا شاید من اشتباه میکنم و ... .

تا حدی دارم اینا رو تعدیل میکنم و این خوبه، هر چند دیره...


+++++بازم دوست دارم ازین جور پست‌ها بزارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی کویر سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 05:46 https://banooyekavir.blogsky.com/

زادروزت بر ما و همه دوستدارانت مبارک
از یک سنی به بعد همه چیز رنگ تکرار میگیره
شما ولی مثل ما منفعل نباش
یکی از کارهای مورد علاقه تون رو امسال انجام بدین

خیلی ممنونم لطف دارید
حتما دارم انجامش میدم خدا بخواد

سمیرا سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 00:43

تولدتون مبارک، به شادی و تندرستی زندگی رو بگذرونید ان شاءالله

خیلی ممنون لطف کردید
ایشالا شما هم شاد و سلامت باشید

خانوم ف دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 23:00 http://Khanomef.blogsky.com

تولد مبارک اردیبهشت ماهی مغرور

ممنون :))
همه ماه‌ها مغرور شدن که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد