262. استرس!

+استرس گرفتنی خیلی بی قرار میشم. مخصوصا استرس کاری که همین الان نمیتونم کاری کنم در موردش.

حداقل باید تا شنبه، یکشنبه یا حتی 2شنبه براش صبر کنم تا کار بره جلو.


++هیچوقت کارایی که از دست من خارجه و نمیتونم کنترلشون کنم دوست نداشتم و نخواهم داشت.


+++یا بی خیاله بیخیالم، یا اونقدری استرس میگیرم که حد نداره و دوست دارم کاره هر چی سریعتر حل بشه تا برسم دوباره به همون حالت بی استرسی و بی خیالی و اینا.

حتی تو اینم صفر و یکیم! کمالگرایی تا بند بند وجودم رخنه  کرده.

حالا نمیشد مثلا ذهنیت پولساز یا کارآفرین یا هر چیز دیگه ای رخنه میکردا، کمالگرایی خیلی مسخره قشنگ داره به فنام میده.

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی کویر جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 19:30 https://banooyekavir.blogsky.com/

حس خیلی بدی هست بلاتکلیفی

یه جوک قدیمی هست
به یارو میگن تا حالا تو موقعیتی بودی که نه راه پس داشته باشی نه راه پیش؟
میگه: آره وقتی که یک ارّه توی ماتحتم گیر کرده بود

اره دقیقا
چه جوکی :)))

سمیرا جمعه 22 اردیبهشت 1402 ساعت 00:51

کمالگرایی رو کم کم از بین ببرید، خیلی بده

خیلی وقته درگیرشم
تا حدی کمرنگ شده ولی نیاز داره دارم کار کنم روش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد