۲۶۴. دوست، ذوق

+ من واقعیتش موقعی که باید دوست درست حسابی داشته باشم، نداشتم.

الان دوست دارم چندتا دوست پایه داشته باشم، فقط بگیم بخندیم، الکی سرخوش باشیم. ولی همیشه خدا گیر آدم های بی ذوق، آدم های خسته و سن بالا افتادم که دیگه حوصله مسخره بازی نداشتن، حوصله از ته دل قهقه زدن نداشتن، حوصله انجام خیلی کارا رو نداشتن.


++این خیلی سخته برام، خیلی عقده ای شدم تو این زمینه. من همچین دوستایی میخوام. هیچوقت نتونستم پیدا کنم. شایدم قیافم زیادی موجه هست. برا همین دوست پایه پیدا نمیکنم.


+++مم دوست الکی سرخوش و با ذوق میخوام. میخوام.

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 ساعت 11:49 http://Khanomef.blogsky.com

منم میخوام
و متاسفانه ندارم و خیلی داره روم تاثیر بد میزاره این تنهایی و بی دوستی

تو که دوست مجازی زیاد داری
همونا رو بکن واقعی
البته بدون حاشیه ها رو
نمیشه؟

بانوی کویر سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 21:01 https://banooyekavir.blogsky.com/

قال کویری: همین کوه رفتن رو ادامه بدین
حتماً رفیق پایه پیدا میشه

میرم حتما
فک کنم روتین بشه دیگه

سمیرا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 20:32

نه منظورم مواد و این چیزا نبود، روابط با آدما کلا یه حاشیه های فرساینده ای هم داره، ولی با خودت آزادتری و به ساز خودتی

اره میفهمم چی میگی ولی بازم نیازه

سمیرا سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 15:26

قبول دارم ولی تنهایی حاشیه ش کمتره

اره خب منم که اهل مواد و اینا نیستم دچار حاشیه بشم :)

سمیرا دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 ساعت 22:45

تنهایی هم میشه خوش گذروند، حتی بیشتر

اره الانم همین طوری اکثرا دارم خوش میگذرونم ولی خب تو جمع بودنم یه جور دیگه حال میده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد